Често поставувани прашања

За продолжената гаранција од 5 години, вашиот партнер мора да го регистрира вашиот уред и вашите податоци за контакт во системот. После тоа, ќе добиете единствен код по е-пошта што може да се користи за да се потврди вашата регистрација со следење на неколку едноставни чекори.

Испраќањето е-пошта за потврда може да потрае до еден час. Ако не добиете ништо надвор од тој период, ве молиме проверете ја вашата папка Spam или Junk. Е-поштата на Daikin Stand By Me се испраќаат од sbm@almakos.mk, па затоа треба да се додадат на доверливи адреси. Обидете се да се најавите на вашата сметка користејќи ја е-поштата и лозинката што сте ги поставиле. Во случај да не работи, испратете ни барање да ја потврдиме вашата сметка (деталите за контакт се на крајот на страницата).

Можете да ја ресетирате вашата лозинка со кликнување на „Најавете се“ на десната страна од главниот банер на почетна страница. Потоа кликнете на „Ја заборавивте лозинката“. После тоа, внесете ја вашата адреса за е-пошта и следете ги понатамошните инструкции.